Nordiske Mediers Virksomhedsløsning

Virksomhedsløsning

Gå ikke glip af vigtig viden om markedsaktiviteter og nye forretningsmuligheder.

Med en virksomhedsløsning er det muligt at få skærpet den enkelte medarbejderes viden og indsigt om kunder, marked og tendenser, gennem en nem og enkel adgang til relevant information.

På virksomhedsniveau kan der skræddersyes en samlet informationspakke, med fri adgang til alle relevante analyser, guides og artikler via intranettet. Samtidig er der indbygget en medie-overvågningsservice (Business Intelligence) som defineres helt efter eget behov. Med denne løsning kan der opbygges en stærk vidensbase med overvågning og nem adgang til relevant information for alle virksomhedens medarbejdere.

Storkunde-/abonnementsaftale (Virksomhed – nøglepersoner)

Med en storkunde- /abonnementsaftale kan der designes et set-up, hvor et udvalg af nøglemedarbejdere kan få deres helt eget print-eksemplar samt et personligt login til hele online-universet. Det personlige login sikrer, at medarbejderen nemt kan læse hele e-avisen og følge den løbende nyhedstrøm, uanset tid og sted. Hjemme eller ude.

  • Få avisen leveret direkte til kontoret (flere) eller en privatadresse
  • Få avisen leveret til direkte til udvalgte nøglemedarbejdere
  • Få et personligt login der giver adgang til alle lukkede områder
  • Personlig adgang til e-avisen (Notificeres via mail)
  • Personlig adgang til alle artikler, analyser, guides m.m. med et personligt login
  • Personlig adgang til Udbudstjenesten
  • Personlig Udbudsagent der målrettet fokuserer på konkrete opgaver

Vil du høre mere om mulighederne for en skræddersyet aftale for Jeres virksomhed? – så skal du blot sende en mail på eller ringe direkte på 2679 7130

Flerbrugeradgang (Virksomhed – IP-aftale)

Med en flerbrugeradgang baseret på IP-løsning, kan hele organisationen blive klædt godt på med fri og uhindret adgang til alle lukkede områder. Adgangen sker via virksomhedens IP-adresse. Der skal ikke benyttes login for at få læseadgang. Det er nemt at administrere for alle parter og kræver ingen store IT-ressourcer. Løsningen defineres blot ud fra antallet af medarbejdere der har adgang via virksomhedens domæne eller via en ekstern forbindelse (VPN, citrix eller andet).

Den indbyggede overvågningsservice styrker den interne kommunikation ved at samle alle artikler der skrevet om virksomheden, samtidig med at der kan ”holdes øje” med udvalgte kunder, samarbejdspartnere, konkurrenter m.m. (Den interne Business Intelligence).

Det er nemt at komme i gang og efter opsætningen vil følgende punkter være aktiveret:

  • “Plug & Play”-løsning
  • Medie- og overvågningstjeneste ( På tværs af 23 medier)
  • Opsamling af alt der er skrevet om virksomheden
  • Specifik overvågning af udvalgte aktører – kunder, Leverandører, samarbejdspartnere, projekter, aktiviteter
  • Nem og enkel at administrere
  • Fleksibel og hurtig tilpasning
  • Fri adgang til alle artikler, analyser og cases
  • Fri adgang til E-avis
  • Fri adgang til arkiv
  • Intet login = alle kan se/læse artikler, reportager, analyser etc.
  • ”Hvem er hvem i byggeriet top” – samlede guide over aktører inden for ”Byg & Anlæg”

Vil du høre mere om mulighederne for en skræddersyet aftale for Jeres virksomhed? – så skal du blot sende en mail på eller ringe direkte på 2679 7130

Virksomhedsaftale (kombination af Storkunde- og Flerbrugeradgang)

Virksomhedsaftalen kombinerer alle elementer og fordelene ved Storkunde- og Flerbrugeraftalen. Aftalen sikrer den bedst mulige anvendelse af de personlige værktøjer samtidig med, at hele organisationen er dækket ind med fri og uhindret adgang til relevant information.

  • Fri adgang til alle artikler, analyser og cases
  • Styrke viden og dyb indsigt om marked, personer, konkurrenter, samarbejdspartnere, projekter, anlægsopgaver etc.
  • Udbudsportal dækker EU og Offentlige
  • Vidensdeling – deling af indhold i den interne kommunikation
  • Skræddersyet informationspakke (23 medier)
  • Sparer tid – mere effektiv og fokuseret indsats
  • Intet login = alle kan se/læse artikler, reportager, analyser etc.
  • Nem og enkel at administrere
  • Fleksibel og hurtig tilpasning – ”Plug & Play”

Vil du høre mere om mulighederne for en skræddersyet aftale for Jeres virksomhed? – så skal du blot sende en mail på eller ringe direkte på 2679 7130

Vores medier:

Vi står bag 23 specialmedier og branchenetværk

Fagblade:

Vores fagblade har mere end 210.000 læsere hver måned.

Nyhedsbreve:

Vi udsender flere end 225.000 nyhedsbreve dagligt

Portalmedlemmer:

Vi har over 4.000 medlemmer på vores brancheportaler

Kontakt os

på mail @@@@@ eller tlf.: 44 85 88 99