God tradition: Årets Håndværkere kåres nu for 10. gang
Corona har lagt hindringer i vejen for det store Award Show, som Anmeld-håndværker.dk med solid erfaring stabler på benene for at kåre Årets Håndværkere.
Men nu er det sikkert og vist: Årets Håndværkere kåres i Cirkusbygningen i København den 7.-8.. september.
Det oplyser founder Peter Birkelund fra Anmeld-håndværker.dk som samtidig løfter sløret for, hvem der er vært ved det store Awatd Show:
- I år får Årets Håndværker besøg af et internationalt band og Lene Beier bliver vært for showet, når Cirkusbygningen over to dage fyldes med mere end 1.800 festklædte branchefolk der kommer for at fejre hinanden og branchen.
- Det er jo ikke særlig dansk at fejre andres succes og janteloven spiller stadig et puds, forklarer Peter Birkelund og tilføjer, at Anmeld-håndværker.dks. medarbejdere har gjort det helt fantastisk og givet mange små og mellemstore håndværksvirksomheder mulighed for at blive fyrtårne for andre.
- Det er jo ikke os, men de enkelte virksomheder der hver i sær bidrager til det succes lokomotiv deltagelsen i Årets Håndværker giver, siger Peter Birkelund.
- Vi har fokus på stjernerne i byggeriet - altså dem med de bedste kundeanmeldelser, som giver andre lyst til at arbejde i branchen og i sær i øjeblikket, hvor der mangler hænder i byggeriet er det nemmere for de håndværkere der gør det godt at konkurrere om arbejdskraften, fastslår Peter Birkelund.
I år fejrer Årets Håndværker 10 års jubilæum og i alle år har Anmeld-håndværker.dk stillet skarpt på dem der har succes i byggeriet.
- I alt for mange år har job i byggebranchen ikke været velanset og det har været svært at skaffe unge mennesker som lærlinge til byggeriet. Danskerne har fået et talerør og lyst til at fortælle om de gode håndværkeroplevelser i stedet for kun at fokusere på de dårlige, påpeger Peter Birkelund og tilføjer, at i de sidste 10 år er mere end 1.000 virksomheder blevet udnævnt som finalister, så Årets Håndværker fylder efterhånden en hel del hos de håndværkere der ønsker vækst, baseret på kvalitet og kundeservice.